بازدید مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده از شرکت پاکسان

نگاه ما به پاکسان نگاه توسعه ای است

1399/11/27

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده:

نگاه ما به پاکسان نگاه توسعه ای است

امیرعلی نعمت اللهی، مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، از شرکت پاکسان بازدید کرد.

به گزارش پاکسان نیوز، روز یکشنبه 26 بهمن ماه سال جاری نعمت اللهی مدیرعامل شرکت صنعت شوینده و اعضای هیئت مدیره این شرکت از پاکسان بازدید کردند.

صنعتی شدن پاکسان، برنامه مدیریت صنعت شوینده

مدیر عامل صنعت شوینده در حاشیه این بازدید در جلسه ای با حضور حسن بقائی، مدیر عامل شرکت پاکسان، و معاونین این مجموعه گفت: شرکت پاکسان باید به عنوان نگین انگشتری صنعت شوینده بدرخشد و به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

وی در این دیدار با تاکید بر اراده مستحکم برای رفع موانع موجود در گروه صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر افزود: دستیابی به جهش تولید که از تاکیدات مقام معظم رهبری بود، در شرکت پاکسان واضح و قابل لمس است. جهش در تولید با ابعاد مختلفی در این شرکت بزرگ به منصه ظهور رسیده است. این امر نتیجه توانمندی مدیران و پرسنل این مجموعه است که توانستند در تحقق این موارد گام های جدی و مثمر ثمر بردارند.

نعمت اللهی در ادامه ضمن تایید پیشنهاد صنعتی شدن پاکسان از سوی مدیر عامل این مجموعه گفت: صنعتی شدن پاکسان را باید به عنوان یکی از اهداف و برنامه های مهم این شرکت دنبال کرد؛ چرا که کشور به چنین فرایندی نیاز داشته و تحقق این هدف می تواند اثر ماندگاری از ما در ایران اسلامی بر جای بگذارد.

وی از مدیرانی که پیش از این در شرکت مدیریت صنعت شوینده مشغول به کار بودند، قدردانی کرد و خاطرنشان شد: ما قدردان مدیرانی هستیم که پیش از این در این مجموعه مشغول به کار بودند و اثرات مثبت از خود به جای گذاشتند.

مدیر عامل صنعت شوینده با تحسین زحمات مدیر عامل پاکسان یادآور شد: بهبود و افزایش تولید و فروشی که مد نظر دکتر بقائی است، در حقیقت جهشی است که باید همه در کنار هم برای تحقق آن تلاش کنیم.

نعمت اللهی از پایه‌گذاران و موسسان شرکت پاکسان نیز به نیکی یاد کرد و افزود: این شرکت یادگار گذشته است و همه مدیرانی که در این مجموعه کار کرده اند، در حقیقت منادی خدمتی در دهه های مختلف بودند و این مجموعه را به عنوان امانتی حفظ و حراست کردند و ما نیز باید امانت داران خوبی برای آن چه آن ها باقی گذاشته اند، باشیم.

پاکسان رکورد جدیدی در تولید، فروش و صادرات ثبت کرد.

پاکسان رکورد جدیدی در تولید، فروش و صادرات ثبت کرد.

در این جلسه حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل صنعت شوینده و هیئت همراه، گزارشی از وضعیت فعلی این مجموعه ارائه داد و گفت: خوشبختانه در شرکت پاکسان موفق شدیم به رکورد جدیدی در تولید، فروش و صادرات دست پیدا کنیم و توانسته ایم اقدامات موثری در جهت افزایش سرمایه شرکت برنامه ریزی و عملیاتی کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان به مدد کارشناسان و متخصصین این حوزه در تلاش است تا محصولات جدیدی تولید و ارائه نماید.

در ادامه، بقائی ابراز امیدواری کرد که در سال ۲۰۲۱ این یافته ها در حوزه مواد شوینده به تولید تبدیل شوند.

مدیر عامل پاکسان به کسب عنوان صادرکننده ممتاز کشور در حوزه شوینده اشاره کرد و یادآور شد: برنامه های بسیار خوبی در حوزه صادرات انجام شده و در تلاشیم با اجرای این برنامه ها، عمق نفوذ محصولات صادراتی را افزایش دهیم تا به ماندگاری فزاینده ای در بازارهای جهانی دست پیدا کنیم.

بقائی تحقق پاکسان صنعتی را از اهداف آتی این شرکت معرفی کرد و افزود: این اقدام می تواند مشکلات را بر طرف کرده و راه های جدید درآمدزایی را پیش روی پاکسان باز کند.

مدیر عامل پاکسان باز پس گیری انبار احمد آباد را از جمله اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی خود معرفی کرد و افزود: با این اقدام و تبدیل این فضا به انبار گمرک اختصاصی، از بسیاری از هزینه های جاری و سالیانه جلوگیری به عمل آمد و هزینه های مربوط به دموراژ مواد اولیه مورد نیاز به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

بقائی به دستیابی پاکسان به روش جدید تخلیه روغن های جامد مورد نیاز در تولید محصولات پاکسان اشاره کرد و افزود: به همت نخبگان شاغل در این مجموعه، موفق شدیم برای اولین بار روغن پالم را که به صورت جامد وارد می شود و پیش از این به هفت روز زمان برای ذوب نیاز داشت را به مدت 48 ساعت کاهش دهیم. همچنین هزینه خواب کانتینر، حمل و نقل و هزینه های مربوط به آن، بخاردهی، صرف وقت و انرژی به میزان قابل توجهی مدیریت شود.

وی ضمن اشاره به عناوین و افتخارات شرکت پاکسان در سال جاری یادآور شد: کسب عنوان صادرکننده ممتاز کشوری، دریافت تندیس زرین صنعت سلامت محور، کسب رتبه اول فروش در گروه محصولات شیمیایی و بهداشتی، واحد برگزیده ملی در هجدهمین جشنواره تولید ملی-افتخار ملی (خانه صنعت، معدن و تجارت) عناوینی بود که به ویترین افتخارات و اندوخته های معنوی پاکسان اضافه شد.

کار صادقانه، خصوصیت بارز پاکسان

صدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره پاکسان، نیز در این نشست و در حضور نعمت اللهی، مدیرعامل شرکت صنعت شوینده، با اشاره به قدمت شرکت پاکسان گفت: در شرکت پاکسان جمعی داریم که تماما با صداقت مشغول به کار هستند و تلاش می کنند تا همه برنامه های این مجموعه به نحو شایسته ای اجرائی شود.

وی تحقق برنامه ها را در جهت افزایش توان پاکسان در بعد تولید و فروش عنوان نمود و افزود: هدف مورد نظر مجموعه این است که با برنامه ریزی اصولی و اقدامات موثر، از منافع ذی نفعان و سهامداران به بهترین نحو صیانت شود.

حسینی در ادامه ضمن اشاره به دغدغه های مدیر عامل پاکسان خاطر نشان کرد: در این شرکت برای تحقق برنامه ها و دستیابی به اهداف، زحمات زیادی کشیده می شود و شرط کافی برای دستیابی به رشد و تعالی این مجموعه به تمامی وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره پاکسان ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد تحقق برنامه های جدید در این مجموعه باشیم.

افتتاح کاتر خط تولید صابون

افتتاح کاتر خط تولید صابون

در ادامه این نشست، دکتر نعمت اللهی ضمن بازدید از خطوط تولیدی، دو طرح توسعه ای بومی سازی شده در این مجموعه را افتتاح نمود.

در این بازدید کاتر خط تولید صابون و طرح پایلوت سولفوناسیون که به همت متخصصین و پرسنل توانمند این مجموعه و با استفاده از دانش فنی درون سازمانی ساخته شده بود، افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

همچنین مدیر عامل صنعت شوینده و هیئت همراه از دیگر بخش های تولیدی و آزمایشگاهی پاکسان بازدید کردند.

پس از بازدید نیز نعمت اللهی، مدیر عامل صنعت شوینده،  در جلسه جمع بندی با ابراز خرسندی از پویایی و تلاش مدیر عامل و مدیران و پرسنل این مجموعه گفت: تعامل سازنده با دیگر شرکت ها می تواند زمینه تعالی و رشد فزاینده مجموعه شرکت های صنعت شوینده را فراهم کند و مشکلات را از پیش رو بردارد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مهندس محسنی مجد، مدیر عامل محترم توسعه صنایع بهشهر، افزود: خوشحال هستم که مدیر عامل پاکسان علی رغم تمامی اقدامات مثبت انجام شده از وضعیت مطلوبی که امروز در پاکسان شاهد آن هستیم، راضی نیست و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا این مجموعه به بهتر از آن چه که هست تبدیل شود.

مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نگاه ما به پاکسان، نگاه توسعه ای است و برنامه های کلان و استراتژیکی برای گروه شرکت های شوینده با محوریت پاکسان به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده مواد شوینده در گروه توسعه صنایع بهشهر داریم که در آن منافع تمامی ذی نفعان از جمله سهامداران را در نظر می گیریم و امیدواریم با تحقق آن، کار توسعه ای و ماندگاری را به منصه ظهور برسانیم.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده