رونمایی از پودر سپید پرایم واش

رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

1402/08/21

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد .

در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید از پودر سپید پرایم واش که در بسته بندی های ۶۰۰ گرمی به بازار عرضه خواهد شد بصورت رسمی رونمایی نمود .

پودر سپید پرایم واش که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می گردد علاوه بر قابلیت بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه بری دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌باشد که در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار پودر شستشو در کشور برای شرکت پاکسان تولید می گردد .

به گفته شهریارمحمدی راد مدیرعامل شركت پاکسان، با درک صحیح از نیازهای مصرف کنندگان و با حمایتی که از واحد های بازاريابی، تحقيق و توسعه ، کنترل کیفیت و نوآوری صورت پذیرفت ، متخصصان پاکسان توانستند به تولید محصول پودر سپید پرایم واش اهتمام بورزند .مدیرعامل پاکسان تاکید کرد که باتوجه به بازار سنجی ، بازار داری و بازار یابی های صورت پذیرفته مطمئن هستیم که این محصول مورد اقبال بسیار خوبی از سمت مشتریان قرار خواهد گرفت .

محمدی راد همچنین تصریح کرد که  پاکسان  با بیش از شش دهه سابقه حضور درخشان در صنعت شوینده کشور با ۷۰ محصول مختلف در ۱۵ برند گوناگون و با ۲۵ مقصد صادراتی در تامین بخش مهمی از نیاز مصرف کنندگان و مشتریان وفادار خود ، پرچمدار این صنعت در منطقه می‌باشد .

دکتر بهروز مرادی نیز در این مراسم رونمایی با اعلام اینکه مواد شوينده يكی از پر مخاطب ترين محصولات مصرفی به شمار می روند و چون با سلامت جامعه در ارتباط هستند بی شك در توليد و عرضه آن نيز دقت بسياری وجود دارد افزود : پاکسان با پشتوانه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولين توليد كنندگان موادشوينده، بهداشتی و صنعتی در ايران است كه سال ها و نسل های متماديست با عرضه محصولات مرغوب در ايران و ساير كشورها در خدمت سلامتی خانواده ها بوده و هست و،طی سال جاری و حضور مهندس محمدی راد همواره تلاش نموده به عنوان يك شركت بزرگ و نام آور از پيشينه، ‌قدمت و نام و نشان خود صيانت نمايد.

به گفته وی شناخت بسیار خوب مهندس محمدی راد از ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه باعث شده است که پاکسان با بهبود کیفیت و ارایه محصولات جدید ، نقش پررنگ تری برای پاکسان در سبد خانوار تعریف کند .

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر همچنین اضافه کرد : پاكسان علاوه بر دارا بودن سهم عمده اي از بازار داخلی، توانسته است در زمينه صادرات در بازارهای خارجی آنگونه كه شايسته نامش هست بدرخشد و مطمئن هستیم با حضور تیم متخصص و متعهد پاکسان ، میزان صادرات فعلی علیرغم تمام دشواری های حاکم بر تولید و صنعت افزایش یابد .

شایان ذکر است شرکت پاکسان با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، كاملترين سبد كالايی را داراست و و از ديرباز در اين زمينه فعالیت می‌كند.

مخاطبين محصولات پاكسان دركشورهای منطقه نيز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را می شناسند و به آن اعتماد دارند.

پاكسان همواره تلاش كرده با استفاده از نيروهاي مجرب، دستگاه هاي به روز و كنترل كيفيت در بالاترين سطح بهترين و مرغوبترين محصول را به بازار عرضه كند. محصولی كه شايسته نام پر آوازه پاكسان و مردم شريف باشد.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده