کار-کردن-در-پاکسان-افتخار-بزرگیست

کار کردن در پاکسان افتخار بزرگیست

1399/09/20

رضازاده کارگر پیشکسوت پاکسان؛

کار کردن در پاکسان افتخار بزرگیست 

محمود رضا زاده، از کارگران زحمتکش پاکسان و در حال حاضر با بیست و هشت سال سابقه، قدیمی ترین و با سابقه ترین فرد شرکت است.

بیست و هشت سال کم نیست… یک عمر است! همین سابقه بهانه ای شد که با او در مورد این شرکت گفت و گو کنیم.

آن چه در ادامه می خوانید حاصل همین گفتگو است.

از چه زمانی مشغول به کار شدید؟

از 23 خرداد سال 71 در شرکت پاکسان مشغول به کار شدم و به قدری این فضا و این شرکت را دوست داشته و دارم که روز دقیق آن در ذهنم مانده.

در کدام بخش…

از همان ابتدا در قسمت انبارها مشغول به کار شدم و تا امروز در خدمت این شرکت و مردم بودم.

 

چطوری با شرکت پاکسان آشنا شدید؟

من با معرفی پدر همسرم که خودش در این مجموعه شاغل بود در پاکسان مشغول به کار شدم. در آن سال امکان استخدام در نیروی هوایی را هم داشتم اما وقتی پیشنهاد کار در پاکسان به من داده شد، استقبال کردم و به اینجا آمدم و اصلا از انتخاب خودم پشیمان نیستم.

آن زمان هم مثل امروز پاکسان نام بزرگی بود، همه آن را می شناختند و برای همه جذاب بود. افتخار زیادی بود در این مجموعه استخدام شوی و کار کنی که خوشبختانه این افتخار نصیب من شد. پاکسان جای بزرگ و نام بزرگی است.

 

کار در پاکسان چطوری گذشته؟

من از کار کردن در پاکسان تجربه بدی ندارم و همه چیز خوب بوده. دو بار هم کارگر نمونه شدم. فراز و نشیب زیادی را در تولید پشت سر گذاشتیم ولی تمام مدیران عامل و پرسنلی که به این مجموعه وارد شدند، برای سر بلندی پاکسان آمدند و همه به اندازه توان و دانش خود زحمت کشیدند.

 

نقش پاکسان را تا چه اندازه در زندگی خود پر رنگ می بینید؟

هرچیزی که در این 28 سال در زندگی ام کسب کردم از برکت کار در پاکسان بوده و من از این شرکت نان به خانه و سر سفره بردم و هرچه دارم از این شرکت است.

 

چقدر از کاری که در این سال ها در این مجموعه انجام دادید، رضایت دارید؟

از سر علاقه ای که به کار در این مجموعه دارم از سر علاقه خیلی از روزها بیش از ساعات کاری در پاکسان حضور داشتم؛ حتی بیشتر از سقف اضافه کاری… چون کار در این شرکت را با دل و جان دوست دارم و واقعا عاشق کارم هستم. خیلی از روزها پیش از همه به سر کار می آیم و خیلی از مواقع پیش از شروع ساعت رسمی کار شرکت در سر کار خودم حاضر می شوم و اولین نفری هستم که صبح به کارخانه می آید… همین علاقه باعث شده که واقعا دلم نمی خواهد بازنشسته شوم.

 

آیا خودتان هم در منزل از محصولات پاکسان استفاده می کنید؟

در خانه همیشه از محصولات پاکسان استفاده می کنیم… همه خانواده ما همین طور هستند و همه بستگانمان تولیدات پاکسان را استفاده می کنند. چون من برای آنها توضیح داده ام که چه محصولات با کیفیتی تولید می کنیم. همه چیز جلوی چشم من است و می بینم که بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در این شرکت خریداری و به کار گرفته می شود و این چیزی نیست که بتوان انکار کرد.

 

بهترین دورانی که در پاکسان داشتید چه زمانی بوده؟

به نظر من دهه هفتاد دوران طلایی تولید بود چون مواد اولیه به وفور در دسترس بود و تامین مواد مورد نیاز تولید این همه مشکل و پیچیدگی نداشت اما این روزها کلا شرایط فرق کرده موانع کم نیست ولی من فکر می کنم اینکه در این روزها بتوانیم چرخ تولید را در سه شیفت بچرخانیم و یک روز هم تولید متوقف نشود، هنر است وگرنه که در دوره فراوانی همه بلدند کار کنند.

 

از کسانی که همزمان یا پیش از شما در این شرکت استخدام شدند خبر دارید؟

کسانی که هم دوره من بوده اند همه بازنشسته شده اند ولی از حالشان خبر دارم… بعضی ها را دورادور جویای احوالشان هستم، با بعضی دیگر هم در ارتباطم.

 

بعد از بازنشستگی چه برنامه ای داری؟

به بازنشستگی فکر نمی کنم و تلاش می کنم تا زمانی که امکانش باشد و قانون اجازه دهد در پاکسان بمانم. با توجه به اینکه طرح جانشین پروری در شرکت اجرا می شود خیالم از بابت نفر بعدی که عهده دار مسئولیت من می شود راحت است. خدا را شکر افراد شایسته و کار بلدی هستند که می شود به آن ها اعتماد کرد و کار را به آن ها سپرد.

 

چه توقعی از شرکتی که یک عمر در آن کار کردید دارید؟

آدم پرتوقعی نیستم. همه انتظاراتی که داشتم برآورده شده. پاکسان هم تمام تلاشش را به کار گرفته تا رضایت پرسنل را در چهارچوب قوانین و تا جایی که امکانش را داشته برآورده سازد.

 

حال این روزهای تولید در پاکسان را چگونه می بینید؟

وضع تولید در شرکت پاکسان خوب است و واقعا همه چیز مهیاست. وقتی این شرکت را با سایر شرکت ها مقایسه می کنم، باید بگویم که به همت پرسنل و مدیریت این شرکت است که تولید داریم و محصولات را به دست مردم می رسانیم.

 

حرف آخر…

سربلندی پاکسان

به نقل از “پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز”

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده