مجمع عمومی عادی سالیانه پاکسان

پاکسان برنامه های بزرگی را محقق کرد

1400/12/16

مدیرعامل پاکسان در مجمع عمومی عادی سالیانه؛

پاکسان برنامه های بزرگی را محقق کرد

 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت پاکسان با حضور آقایان معین زاد سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر، داود حمزه عضو هیات مدیره ومعاون امور شرکت ها و مجامع، فاطمی عضو هیئت مدیره و امیرعلی نعمت اللهی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و اعضای هیئت مدیره این شرکت و دیگر مدیران گروه و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان و سهامداران و نمایندگان قانونی آنان به صورت حضوری و مجازی روز ۱۴ اسفندماه سال جاری در محل سالن پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در ابتدای این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات روی داده در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ارائه نمود.

وی در ابتدای این جلسه به اقدامات صورت گرفته در پاکسان اشاره کرد و گفت: شرکت پاکسان در سال مالی که سپری کرد موفق شد رکورد‌های بی نظیری را از خود بر جای بگذارد و به رشد تولید، فروش و صادرات دست پیدا کند.

بقائی در گزارش خود به ثبت رکورد تولید ۱۳۶/۳۸۶ تنی محصولات این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: علی رغم تمام مشکلاتی که حوزه تولید به دلیل تحریم های ظالمانه کشورمان با آن روبه‌رو بود، شرکت پاکسان به کمک نیرو‌های توانمند خود موفق شد در بخش فروش نیز رقم ۱۳۳/۵۴۵ تن را به نام خود ثبت کند.

بقائی در بخش دیگری از گزارش خود ضمن اشاره به تحقق درآمد پیش بینی شده پاکسان در سال مالی گذشته افزود: با برنامه ریزی مدون و استراتژیکی موفق شدیم درآمد ۲۵ هزار میلیار ریالی را محقق نمائیم و به رقم ۱۲/۵ میلیون دلاری صادرات دست پیدا کنیم.
درآمد ۷ هزار میلیارد ریالی محصولات صنعتی از دیگر مواردی بود که مدیرعامل شرکت پاکسان در گزارش سالیانه خود به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان ارائه نمود.
بقائی به منطقی شدن قیمت‌ها به عنوان راهکاری برای رفع بخشی از مشکلات نقدینگی اشاره کرد و گفت: در بحث قیمت تمام شده برای حفظ حقوق سهامداران و نوسانات بازار، درخواستی برای واقعی شدن قیمت تمام شده برخی از محصولات ارائه داده ایم که بررسی و اقدام خواهد شد.

وی به افزایش قیمت چند باره مواد اولیه، هزینه‌های بسته بندی، ماشین آلات و … اشاره کرد و منطقی شدن قیمت محصولات شوینده را غیرقابل اجتناب خواند.

تصویب افزایش سرمایه ۷۵۴ درصدی پاکسان

افزایش سرمایه ۷۵۴ درصدی از مازاد تجدید ارزیابی به تصویب رسید

وی ضمن اشاره به برنامه‌های آتی مجموعه تاکید کرد: در نظر داریم با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه پاکسان صنعتی را در کمترین زمان ممکن محقق کنیم و برای توسعه زیربنایی و تولید محصولات جدید اقدامات جدی صورت دهیم تا با تولید مایعات این مجموعه تحت برند پوش سبد کالایی محصولات خود را بیش از پیش تکمیل نموده و در جهت تقویت سهام این مجموعه و حقوق سهامداران گام برداریم.

بقائی در ادامه گزارش خود به حق لایسنس برند‌های متعلق به پاکسان به عنوان بخشی از درآمد‌های این مجموعه اشاره کرد.

سپس مجمع عمومی فوق العاده پاکسان به منظور تصویب افزایش سرمایه تشکیل جلسه داد.
این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (صرفا عرصه زمین) در دستور کار جلسه بود که سهم سود انباشته در این افزایش سرمایه ۲۱۱۹ میلیارد ریال و سهم تجدید ارزیابی ۸۱۴۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود و بر این اساس سرمایه پاکسان از رقم ۱۰۸۰ میلیارد ریال صرفا از محل مازاد ارزیابی و دارائی به ۹۲۲۱ میلیارد ریال معادل ۷۵۴ درصد افزایش یافت.

پاکسان با هدف اصلاح ساختار مالی، توسعه، به روز رسانی خطوط تولید صابون در راستای افزایش بهره وری، جلوگیری از کاهش تولید محصول و رقابت پذیری محصول با سایر برند‌ها و جلوگیری خروج نقدینگی و… را در دستور کار قرار داد.

حسابرس قانونی در مجمع عمومی عادی سالیانه عملکرد شرکت پاکسان در سال مالی منتهی به 30/09/1400 را قابل قبول و مثبت ارزیابی نمود.

رونمایی از محصولات پوش

از محصولات پوش رونمائی شد

در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان که با حضور سرپرست و اعضای هیئت مدیره توسعه صنایع بهشهر، هلدینگ صنعت شوینده و جمع کثیری از سهامداران این مجموعه برگزار شد از محصولات این مجموعه با برند پوش رونمائی شد.

به گفته حسن بقائی مدیرعامل پاکسان، در پی استقبال مصرف کنندگان از محصولاتی با نام تجاری پوش، پاکسان در نظر دارد به منظور تکمیل سبد کالایی خود تولید محصولات دیگر با این نام تجاری را در برنامه های میان مدت خود قرار دهد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: محصولات جدیدی با نام تجاری پوش به سبد کالایی پاکسان اضافه خواهد شد که مهمترین آن ها عبارتند از مایع دستشویی، صابون، مایعات ظرفشویی، پودر دستی و ماشینی، مایعات لباسشویی و … است.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده