پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت آغاز دهه فجر

مديرعامل پاكسان ایام الله دهه فجر را تبریک گفت

1400/11/12

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی ایام الله دهه فجر را به همه هموطنان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛

دهه فجر روز رستگاری ملت ایران از حکومت طاغوت بود و آنچه در بهمن ۵۷ رخ داد خروش، اتحاد و استقلال خواهی میلیون ها مرد و زن بود که علیه حمایت های شرق و غرب از رژیم پهلوی ایستاده بودند و یک صدا به رهبری امام خمینی (ره) «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سر می دادند.

ایران اسلامی با هدایت بنیان گذار کبیر انقلاب در بهمن ۵۷ چنان حماسه ای را خلق کرد که جهان متحیر رخداد آن اتفاق بود.

ایران اسلامی در آغازین روزهای حرکت مردم در مبارزات انقلاب، جوانان پرشوری را از دست داد. جا دارد در این ایام یادی کنیم از شهیدانی که در راه تولد انقلاب اسلامی شهید شدند و با جانفشانی خود، راه های بسته بسیاری را گشودند و حرکت مردم را به پیروزی تاریخی تبدیل کردند.

بی شک آنچه رخ داد نتیجه اراده یک ملت بود و خوشا به حال آنانی که آن روزهای خون و حماسه را با همه وجود درک کردند و سهم به سزایی در این انقلاب شکوهمند داشتند.

این ایام را به مردم سلحشور و انقلابی ایران عزیز تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم از رهروان صدیق راه کسانی باشیم که این انقلاب عظیم دینی را به ثمر رساندند و در بزنگاه های تاریخ، حامی انقلاب و رهبر فرزانه آن بودند.

شرکت پاکسان به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی، همواره کوشیده است تا به عنوان شرکتی موثر و توانمند، بخشی از بار بهداشت فردی و سلامت اجتماعی جامعه را به دوش بکشد، در مسیر اهداف و برنامه های نظام شکوهمند اسلامی گام برداشته و در تبیین اهداف انقلاب در بعد صنعت مفید و موثر ظاهر شود.

این مجموعه همزمان با شروع انقلاب اسلامی، با تحولات بنیادین اقتصادی در کشور همگام شد و در این مسیر همواره همدوش مردم و جریان انقلاب اسلامی ایستاد. در سال های بعد از آن هم با ایجاد اشتغال و توسعه منابع در جهت اهداف کلان نظام در بعد اقتصادی حرکت کرده و در همه صحنه ها، چه در روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ و حوادث طبیعی، حضوری فعال و ماندگار داشته است.

پاکسان کوشیده در همه حال با حفظ اشتغال و تولید، بازار شوینده ایران را از محصولات خود خالی نکند و برای ارتقاء بهداشت فردی و عمومی جامعه تلاش کند.

این مجموعه در روزهای سخت تحریم هم بدون وقفه به کار خود ادامه داد تا نشان دهد صنعت این کشور به خودکفائی رسیده و قادر است در حساس ترین زمان ها ذره ای از آرمان های والای انقلاب عقب نشینی نکرده و همواره بازوی قوی در صنعت شوینده باشد.

در تمام شش دهه ای که از عمر شرکت قدیمی و خوشنام پاکسان می گذرد، سربلند و توانمند در عرصه های صنعتی، مدیریتی، مالی و … ظاهر شده و این ظهور و بروز همواره تداوم داشته و دارد. همین تداوم دائمی، پاکسان را از بسیاری از شرکت های مشابه متمایز نموده است.

حضور جمعی و فعال در مناسبت های مذهبی و کشوری و اعیاد ملی در کنار مردم از دیگر افتخارات پاکسان بوده و هست.

ماندگاری چنین مجموعه عظیمی در این ۴۳ سال که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد و ناملایمات بسیاری را از جنگ، تحریم و … دیده، قطعا تصادفی نیست و راز آن در عزم، اراده و همدوشی مدیران و کارگران مجموعه با برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی نهفته است که به عنوان دلسوزان صنعت کشور همواره کوشیده اند تا چرخ های صنعت شوینده را به گردش در آورند.

در بهمن ۱۴۰۰ و چهل و سه سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایام الله مبارک دهه فجر را به همه هموطنان عزیزم در جای جای کره خاکی تبریک می گویم و از خداوند متعال آرزومندم تا عزمی آهنین همچون روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ما عطا کند تا بتوانیم ادامه دهنده راه تمام کسانی باشیم که آن روزها نهال انقلاب را با دستان خالی کاشتند و با خون خود آن را آبیاری کردند.

امید است با پایبندی به بیانیه گام دوم انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری در این زمینه عمل کنیم و در همه برهه های تاریخی تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) حامی این انقلاب عظیم و تاریخی باشیم و فراموش نکنیم که «انقلاب اسلامی پس از نظام‌سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمیبیند، بلکه از نظریّه نظام انقلابی تا ابد دفاع می کند.»

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده