مدیران پاکسان

تاثیر مدیران متخصص در تولید

1399/10/11

تاثیر مدیران متخصص در تولید

بهره مندی از توان مدیریتی، استفاده از دانش بومی و تکیه بر دانسته‌های مدیران توانمند و کارا در مجموعه های کوچک و بزرگ می تواند سکوی پرتابی برای کسب موفقیت و اهرمی برای حرکت رو به جلو در عرصه تولید و فروش محصولات باشد و به تحقق برنامه های خرد و کلان یک مجموعه در سایه عزمی همه جانبه منجر شود.

اعتماد به مدیران یک مجموعه از جمله فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر حیات و تعالی سازمان است که توجه به آن می‌تواند ضامن نوآوری، بهره وری و موفقیت باشد.

شرکت پاکسان را از این منظر می توان نمونه خوبی معرفی کرد که در سایه همدلی و استفاده از دانش روز دنیا در مدیریت توانسته است که به این مهم دست یابد.

در دورانی که بسیاری از شرکت ها با مشکلاتی از قبیل کمبود مواد اولیه و سایر موانع تولید دست به گریبان هستند، شرکت پاکسان توانست روند رو به رشد تولید، فروش و افزایش سودآوری را محقق نماید.

گزارش آذرماه پاکسان نوید از عملکردی چشمگیر در سال مالی آتی می دهد و به نظر می رسد که تحقق برنامه های توسعه ای این شرکت بسیار نزدیک تر از پیش بینی های قبلی است.

با افزایش چشمگیر مقدار تولید و فروش این مجموعه، شاهد ثبت رکوردهای همه جانبه و گزارش‌های پی در پی موفقیت در عملیات تولید هستیم .

شرکت پاکسان در آذرماه سال جاری توانست مبلغ 2/719/235 میلیون ریال محصولات خود را بفروشد و رکورد تمامی ماه های پیش را جابه‌جا نماید. که این رقم، رشد 97 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد 41 درصدی نسبت به آبان ماه را نشان می دهد. این رشد چشمگیر عمدتا به جهت افزایش 43 درصدی مقدار تولید و فروش است.

شرکت پاکسان در سه ماهه پایانی سال مالی خود نیز عملکرد مثبتی داشت و موفق شد در مقایسه با 9 ماهه سال مالی 2020، رشد 32 درصدی تولید را به ثبت رسانده و تحول چشمگیری را به وجود آورد. همچنین این شرکت از نظر سودآوری هم خود را برای افزایش سرمایه 298 درصدی از محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران محترم آماده می‌کند.

شایان ذکر است که این مجموعه در فروش محصولات در سه ماهه چهارم در مقایسه با سه ماهه سوم افزایش قابل توجه 69 درصدی را به نمایش گذاشت که نشان از عزمی پویا و استفاده از همه ظرفیت ها دارد.

با اقدامات هوشمندانه مدیران پاکسان، سودآوری به میزان بی سابقه ای افزایش یافته و EPS پاکسان را به رقم تقریبی 2500 ریال (به ازی هر سهم) محقق نموده است که این امر به روشنی مبین این نکته است که حضور مدیران متخصص در صنعت و تولید کشور می‌تواند جریان ساز، کارآمد و مثمرثمر باشد.

تمامی این ارقام و اعداد بیانگر سکوی پرشی برای سال مالی جدید خواهد بود و گزارش‌ها، گویای این حقیقت است که شرکت پاکسان در سال مالی گذشته، درآمد و سودآوری قابل ملاحظه ای نسبت به قبل را به خود اختصاص داده است.

در مجموع، فروش 12 ماهه شرکت در سال جاری رشد 43 درصدی را نسبت به دوره مشابه داشته است که بخش اعظم این افزایش و ثبت رکوردها به ماه های پایانی سال مالی و حضور حسن بقائی به عنوان مدیرعامل در شرکت پاکسان و ایجاد فرایند مدیریتی نوین در مجموعه مربوط می‌شود.

 

به نقل از «پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز»

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده