طرح های رفاهی پاکسان افتتاح شد

1400/02/27

همزمان با روز خانواده؛

طرح های رفاهی پاکسان افتتاح شد

روز شنبه 25 اردیبهشت سال جاری و همزمان با روز خانواده، طرح های رفاهی و عمرانی جدید شرکت پاکسان شامل درمانگاه تخصصی شهدای سلامت سالن آرایشگاه و درب ورودی کارکنان این مجموعه به منظور تکریم و رفاه هرچه بیشتر پرسنل پاکسان افتتاح شد.

در آئین افتتاح این بخش ها که با حضور معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد، حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، به اهمیت تکریم پرسنل اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد تا برای رفاه حال و تامین هر چه بهتر سلامت جسم و روان آن ها، این مرکز تخصصی که مزین به نام شهدای سلامت کشور شده است را ایجاد کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که برای احداث درمانگاه تخصصی شهدای سلامت پاکسان تلاش کردند، افزود: تمامی همکاران در همه بخش ها به منظور ایجاد و بهره برداری این مرکز اقدام جدی انجام داده اند تا بتوانیم دغدغه همکاران پاکسان، در بعد سلامت را بر طرف کنیم و در جهت رفاه حال خانواده بزرگ پاکسان اقدامات بزرگ انجام دهیم.

مدیر عامل پاکسان در ادامه این افتتاحیه به ارزش سرمایه های انسانی اشاره کرد و یادآور شد: پرسنل هر مجموعه ای، سرمایه اصلی آن هستند. شرکت پاکسان با وسعت زیاد و کارکنان زحمت کش خود، سرمایه انسانی فراوانی دارد که باید قدر و منزلت آنان را دانست و در جهت بهبود شرایط کاری و بالا بردن کیفیت زندگی آنان گام برداشت تا ضمن تکریم همکاران، نشاط و سلامت جسمی و روحیشان را نیز تامین کرده و از آن ها مراقبت نماییم.

بقائی ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه در این کلینیک خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهینه و با کیفیت و بهره بردن از متخصصان حوزه سلامت، نیازهای پرسنل به خدمات درمانی را تا حد امکان در این مجموعه برآورده سازیم تا باری از دوش آنان برداریم. این امر را وظیفه ذاتی و اداری خود می دانم و از زمانی که در این مجموعه مشغول به خدمت شدم، یکی از برنامه هایی که با جدیت آن را دنبال می کنم توجه به پرسنل این مجموعه بوده و هست.

وی با تاکید بر همکار محور بودن اقدامات صورت گرفته در پاکسان گفت: رضایتمندی همکاران برای من بسیار ارزشمند است و معتقدم دعای خیر پرسنل و خانواده هایشان ذخیره دنیا و آخرت ما می شود.

مدیر عامل پاکسان توسعه آموزش را از دیگر برنامه های آتی این مجموعه معرفی کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی صحیح، در جهت ارتقاء دانش همکاران گام برداریم و ضمن بالابردن دانش علمی آن ها، بر توان مهارتی همکاران اضافه کنیم تا اطلاعات و آموخته هایشان به روز شود.

افتتاح آرایشگاه اختصاصی شرکت پاکسان

پاکسان صاحب آرایشگاه اختصاصی شد

در ادامه بهره برداری از دیگر طرح های پاکسان در روز خانواده، سالن آرایشگاه اختصاصی پرسنل نیز بازگشایی شد.

بقائی در مراسم این افتتاحیه با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و داشتن ظاهری آراسته، گفت: با تلاش جمعی، آرایشگاه اختصاصی ویژه پرسنل پاکسان طراحی، اجرا و عملیاتی شد تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خانوار پرسنل نیز صرفه جویی شود.

وی ضمن اشاره به احادیث و روایت در تاکید نظافت و بهداشت فردی افزود: پیامبر اکرم فرموده اند «النظافة من الایمان» که این امر گویای اهمیت رعایت نظافت فردی است. همین توصیه ها باعث شد تا نیاز به ایجاد چنین فضایی در پاکسان حس شود و با اقدامات خوبی که صورت گرفت، موفق به عملیاتی کردن این طرح شدیم و به یاری خدا آرایشگاهی در شأن همکاران ایجاد شد.

خدمات رفاهی شرکت پاکسان

پاکسان رکورد سرعت اجرای پروژه های عمرانی را شکست

در ادامه ضمن بازدید از پیشرفت اقدامات عمرانی ورودی شرکت و بخش انتظامات، حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، ضمن ابراز خرسندی از سرعت پیشرفت کار گفت: رکورد سرعت عمل در طرح های عمرانی شکسته شد و کاری که پیش بینی می شد اجرای آن به دو ماه زمان نیاز دارد، در چهار شبانه روز انجام پذیرفت.

وی ضمن تقدیر از مدیران، همکاران و پرسنل بخش های مختلف در عملیاتی نمودن این طرح افزود: ورودی هر سازمانی آبروی آن مجموعه است. خوشبختانه با اقدامات انجام شده شامل حذف ضمائم اضافه، اصلاح روشنایی، بازسازی سقف و دیوارها با سقف کاذب و دیوارکوب، گل آرایی و آراستگی محیط و… در کمترین زمان و به بهترین وجه ممکن، ورودی شرکت به ظاهری شکیل و در شأن تمامی همکاران و میهمانان این مجموعه آراسته شد.

مدیر عامل پاکسان این اقدام را در زمره خدمات رفاهی شرکت معرفی کرد و خاطر نشان نمود: ما حداکثر تلاشمان را به کار گرفتیم تا این طرح ها را در حیطه اقدامات رفاهی و برای بهبود روحیه پرسنل اجرائی و عملیاتی کنیم. امیدواریم که شرمنده همکاران خود نباشیم.

بقائی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تولید و توجه خاص رهبر انقلاب به این مقوله حساس در کشور اشاره کرد و گفت: خدا به ما این توفیق را داده است که در سنگر تولید به کشور و هموطنان مان خدمت کنیم. این امر بار مسئولیت ما را سنگین تر می کند و باید بکوشیم که با کار صادقانه و تلاش خالصانه، شرمنده رهبر، خون شهدا، دولتمردان، مردم عزیز کشورمان و آیندگان این مرز و بوم نباشیم.

وی در خاتمه سخنان خود در آئین افتتاح پروژه های عمرانی و رفاهی پاکسان، به استعدادها و پتانسیل موجود در این شرکت اشاره کرد و افزود: امیدواریم در حوزه تولید عملکرد درستی داشته باشیم و از همه توان و استعداد خود برای دستیابی به موفقیت بهره بگیریم تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام داده و بهترین ها را به جامعه و مردم ارائه دهیم.

 

به نقل از «پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز»

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده