خیز پاکسان برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها

خیز پاکسان برای تحقق شعار سال

1400/01/08

خیز پاکسان برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها

با نام گذاری سال 1400 به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری، جهت گیری برنامه های توسعه ای کشور در سال جدید مشخص شد.

این امر باعث شده است تا ایران اسلامی گام های اساسی و استوار دیگری در راستای توجه و حمایت از تولید و توان داخلی به منظور شکوفایی صنعت و به دنبال آن اقتصاد بردارد و رضایتمندی مردم، اقتدار کشور را نیز بیش از گذشته به منصه ظهور برساند.

شرکت پاکسان با مدیریت حسن بقائی به عنوان یکی از مدیران موفق، کارآمد و توانمند کشور، به تدبیر و دستور رهبر معظم لبیک گفته و در نخستین روزهای آغاز سال جدید و در ایامی که اغلب مجموعه ها در تعطیلات نوروزی به سر می برند، در تلاش است که با انگیزه و همت مضاعف، همراه با عزم و اراده جدی در مسیر تبیین شده از سوی رهبری، گام های اولیه را استوار و با جدیت هرچه تمامتر برداشته و راه های دسترسی به موفقیت را کوتاه تر کند.

پس از اعلام شعار سال 1400 از جانب رهبر معظم انقلاب، مدیر عامل شرکت پاکسان ستاد اجرایی شعار سال را در این مجموعه تشکیل داد تا با برنامه ریزی های دقیق، تمهیدات لازم در راستای عملیاتی سازی این شعار در مجموعه صورت گرفته و هرچه سریع تر و در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآید.

برای تولید به رفع موانع و همچنین پشتیبانی هایی نیاز است که قبل از هر چیز بستر آن فراهم شده و در کنار آن مقدمات کار بیش از پیش در دسترس قرار بگیرد.

فعالیت پاکسان در ایام تعطیلات عید نوروز

پاکسان تعطیل نبود

در ایام تعطیلات نوروز، پاکسان با برنامه ریزی در جهت تحقق شعار سال، گام اول خود را برداشت و با حضور گسترده کارکنان فنی و مهندسی، خدماتی و اجرایی، پروژه های متعدد و ارزشمند تعریف شده در بخش های مختلف این مجموعه را با هدف تعمیر، تعویض، بازسازی،‌ به روزرسانی و احداث به منظور رفع موانع تولید و افزایش راندمان، ارتقای کیفی و کمی محصولات و همچنین رضایتمندی کارکنان به فاز عملیاتی شدن و اجرا رساند.

بی شک شرکت پاکسان به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی کشور، حفظ و صیانت از مجموعه را یکی از اصلی ترین برنامه های مدیریتی حسن بقائی، مدیر عامل این شرکت، می داند.

در سال گذشته نیز در جهت تحقق شعار جهش تولید، اقدامات ارزشمندی توسط حسن بقائی صورت گرفت. این شرکت سال مالی موفقی را پشت سر گذاشت و توانست افتخارات متعدد و تندیس های زرینی را در حوزه های مختلف کسب نماید.

علی رنجبر، معاون فنی و تولید پاکسان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز گفت: همه ساله در فرصت های مقتضی پیش آمده در این مجموعه، بازنگری هایی در خطوط تولید و سایر بخش ها صورت می گیرد. در تعطیلات سال جاری با تاکید ویژه مدیر عامل مجموعه و برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، این بازنگری فراتر از یک بازبینی و رفع عیوب است و تمامی اقدامات در حقیقت به منزله نوعی بازبینی بنیادی و اساسی است؛ به طوری که تعریف پروژه های متعدد فنی، عمرانی و رفاهی در دستور کار قرار گرفت و برای اجرایی سازی این برنامه ها اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات بی سابقه و موثری که در ایام تعطیلات نوروزی به همت و تلاش کارکنان این مجموعه در حال انجام است، اشاره کرد و به تشریح آن پرداخت:

تعویض 4 عدد از مخازن ذخیره اسید کلریدریک واحد تولید گلیسیرین به ظرفیت 40 تن

تعویض کندانسور سیکل خلاء تبخیرکننده واحد تولید گلیسیرین

اورهال سینی های ستون تقطیر واحد تولید اسید چرب

کف سازی و بتن ریزی بخش های مختلف شرکت

تخریب و نوسازی ساختمان بهداری به منظور احداث درمانگاه تخصصی پزشکی ویژه کارکنان

ترمیم آسفالت خیابان شرقی پاکسان

دیوارکشی انبار مواد اولیه

تعویض و بهسازی کف سالن بسته بندی پودر

تعویض کوئل های بدنه و کف مخزن شماره 16 واحد پخت صابون

ایمن سازی و نصب راه بند درب اصلی شرکت

بازسازی رختکن کارکنان واحد تولید صابون

تغییر مسیر یوتیلیتی ها و جمع آوری پلتفرم مذکور به منظور تخلیه بهینه کانتینرهای مواد اولیه

اتوماسیون سازی افزودن سولفات منیزیم و سیلیکات سدیم در خط 4 واحد تولید صابون

این موارد تنها گوشه‌ای از اقدامات پاکسان در اولین روزهای سال ۱۴۰۰ است که در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» صورت گرفته است.

بی شک با عزم و اراده ای که در مدیرعامل، مدیران و پرسنل این مجموعه وجود دارد، پاکسان قادر خواهد بود بیش از پیش بدرخشد و در مسیر توسعه و افزایش منابع و درآمد قرار بگیرد.

تغییرات پاکسان در عید نوروز

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده