بهترین روش برای شستن لباس ورزشی {بررسی 5 مرحله مهم}
اگر پس از تمرین، لباس‌های ورزشی شما پر از عرق و لکه‌های زیر بغل شده‌اند، با پیروی از این 5 مرحله می‌توانید لباس‌های خود را به بهترین شکل تمیز و خوشبو کنید.
مشاهده
صابون گلیسیرین چیست؟ + بررسی خواص صابون گلیسیرینه
صابون گلیسیرین خالص، محصولی کاملاً طبیعی و گیاهی است که در تولید آن از هیچ گونه الکل، عطر و یا مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است.
مشاهده
روش‌های عالی برای تمیز کردن حمام و دستشویی + ترفند برق انداختن سنگ توالت
در این مقاله به برخی از روش‌های تمیز کردن حمام و دستشویی، برق انداختن سنگ توالت، معرفی بهترین جرمگیر و همچنین ترفندهای پاکسازی عمیق این فضاها اشاره می‌کنیم.
مشاهده
مراحل تمیز کردن سینک ظرفشویی آشپزخانه + ترفند برق انداختن آن
برق انداختن و تمیز کردن سینک ظرفشویی کار سختی نیست و تنها با چند ماده اولیه و ساده همراه با صرف زمان کوتاهی می‌توانید آن را به درخشش اول خود بازگردانید.
مشاهده
شستن لباس نخی بدون آبرفت | چگونه از آب رفتن لباس نخی جلوگیری کنیم؟
در این مقاله از شرکت پاکسان، به رازهای حفظ سایز و فرم لباس‌های نخی و روش‌های شستن لباس نخی بدون آبرفت می‌پردازیم.
مشاهده
چگونه لکه چای و قهوه را از روی لیوان پاک کنیم؟
لکه‌های قهوه‌ای باقی مانده چای روی فنجان می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. در این مقاله راهکارهای پاک کردن لکه چای و قهوه روی لیوان را بررسی کرده‌ایم.
مشاهده
4 ترفند برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات طلایی
در این مقاله به طور کامل به روش‌های مختلف برق انداختن، رسوب‌زدایی، جرمگیری و تمیز کردن شیرآلات طلایی می‌پردازیم تا رازهای درخشش ابدی آن‌ها را برایتان فاش کنیم.
مشاهده
6 ترفند برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات
برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات سفید، استیل، طلایی و برنز به راحتی امکان‌پذیر است! کافی است این ترفندها را بدانید تا دیگر نگران تمیز کردن شیرآلات منزل نباشید.
مشاهده
راهکارهای کاربردی برای پاک کردن لکه شاتوت
برای پاک کردن لکه شاتوت، می‌توانید از راه حل‌هایی که توسط متخصصان ارائه شده، استفاده کنید. در این مقاله، راه‌ها و مراحل پاک کردن لکه شاتوت را بررسی خواهیم کرد.
مشاهده
بهترین روش شستن چادر مشکی بدون بور شدن
نحوه صحیح شستن چادر مشکی به حفظ زیبایی، دوام و کیفیت آن کمک می‌کند. ثبات رنگ، حفظ بافت چادر، جلوگیری از بور شدن و ... از دیگر نتایج انجام صحیح این کار است.
مشاهده
بهترین شیوه تمیز کردن راه پله + ترفندهای کاربردی
در این مقاله به ترفندهایی برای تمیز کردن راه پله می‌پردازیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین تاثیرگذاری را بر پاکیزگی و زیبایی محیط خانه خود داشته باشید.
مشاهده
راهکارهای پاک کردن آدامس از لباس، فرش و سطوح مختلف
احتمالا شما هم تجربه ناخوشایند دست زدن به آدامسی که زیر نیمکت مدارس چسبیده شده را داشته‌اید. از آن بدتر زمانی است که همان آدامس، روی صندلی باشد و شما روی آن بنشینید. برای پاک کردن آدامس از لباس، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم.
مشاهده