پیام مدیرعامل پاکسان

پاکسان با شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی‌ها، جهش تولید را تداوم می‌بخشد

1400/01/08

همزمان با فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و نامگذاری آن به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسن بقائی، مدیر عامل شرکت پاکسان، در پیامی حلول سال جدید را به همه هموطنان، تبریک گفته و ضمن تاکید بر پیام رهبر معظم انقلاب در سال جدید، آمادگی این مجموعه را برای ادامه حرکت جهادی در مسیر دو سال گذشته پس از تحقق «رونق تولید» و «جهش تولید» و ادامه آن با اهتمام به موضوع بسیار مهم «رفع موانع تولید» اعلام کرد.

متن کامل پیام مدیر عامل شرکت پاکسان به‌ این شرح است:

سال ۱۳۹۹ یکی از سخت ترین و بی‌سابقه ترین سال های تاریخ صنعت و اقتصاد کشور عزیزمان ایران بود اما پاکسان توانست با استفاده از دانش بومی و تکیه بر تجربیات مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش خود، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق «جهش تولید» جامه عمل بپوشاند، از مسیرهای صعب العبور تحریم و وضعیت نامساعد اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و رکود اقتصادی در کشور با موفقیت عبور کند و با کار جهادی، سال مالی موفقی را طی کند؛ بدون آن که چرخ های تولید حتی یک شیفت در این مجموعه متوقف شود و از تولید باز بماند.

در سالی که سپری شد، تلاش تمامی افراد حاضر در پاکسان بر تداوم تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید قرار داشت تا جهش تولید به بهترین نحو در این مجموعه محقق شود.

حرکت این مجموعه قدیمی و خوشنام با راهبردهای رهبر معظم انقلاب ادغام شد و بر اساس توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان، نقش صحیح خود را در عرصه صنعت کشور به درستی ایفا کرد و در کمترین زمان ممکن، محصولات خود را به دست آحاد افراد جامعه و هموطنان عزیز ایرانی رساند.

در سالی که گذشت، پاکسان توانست به افتخارات بی بدیلی در توسعه منابع، دارائی ها، تولید، دست آوردها، افتخارات و … دست یابد، موفقیت های خود را به نظاره بنشیند و اقداماتی ماندگار و فراموش نشدنی در گروه صنعت شوینده کشور رقم بزند که هر یک به تنهایی جلوه‌ای ویژه از توانمندی و دانش بومی جوانان ایرانی در بلااثر ساختن تحریم ها و خودباوری محسوب می شود.

پاکسان در جهت حفظ رونق و افزایش تولید در مقایسه با سال های گذشته توانسته است که علیرغم محدودیت های ناشی از تحریم و بیماری کرونا، آثار سوء آن را خنثی نموده، تحریم ها را بی اثر کند و در جهت تولید محصولات جدید گام های استواری بردارد.

نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر انقلاب به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نشان‌دهنده آن است که هدف اصلی و جدی در مسیر توسعه اقتصاد ملی و عمومی تلقی می شود و راهکار رشد و پیشرفت اقتصادی جامعه از مسیر تکیه بر دانش بومی، کشف استعدادهای نهفته، ارزیابی دقیق و درست توان فنی و تولیدی داخل و … می‌گذرد.

بی‌تردید به منصه ظهور رساندن این برنامه‌ها کار و مسئولیت مهم و جدید صنعتگران و تمام افرادی است که در کشور به کار تولید مشغولند تا بتوانند از تحریم های ظالمانه عبور کرده و وضعیت معیشت جامعه را بهبود ببخشند. همچنین با نقش‌آفرینی به موقع و دلسوزانه، به وظیفه خود عمل کرده و نقش جدی در تولید و عرضه محصول و همچنین صادرات آن به دیگر کشورها ایفا نمایند.

همان گونه که شرکت پاکسان در دو سال گذشته موفق به عملیاتی نمودن «رونق تولید» و «جهش تولید» در استراتژی های کلان خود شد، از بدو ورود به سال ۱۴۰۰، از تمام تجربیات و ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد تا مسیر تولید را باز هم با موفقیت طی کرده، موانع موجود را به‌طور کامل از سر راه بردارد و باز هم همچون سال گذشته افتخار آفرینی کند.

پاکسان به تمامی هموطنان و مخاطبین محصولات خود، این قول را می‌دهد که بر سر پیمانی که با مردم دارد بماند و با‌کیفیت ترین و مرغوب‌ترین محصولات شوینده را در اختیار آن ها قرار داده و نیاز آن ها را در این خصوص مرتفع سازد.

اما تنها عزم و اراده برای تحقق این هدف کافی نیست و برنامه‌ریزی منسجم نیز لازم و حیاتی است. برای دستیابی به این مهم لازم است که همه ارگان ها و دستگاه ها با همدلی دلسوزانه در این راه همراه با یکدیگر گام بردارند تا اهداف کلان منطبق با شعار سال ۱۴۰۰ اجرایی و عملیاتی شده تا شاهد رفع موانع تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی مزايده

در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام دایر بر مولدسازی دارایی‌ها، شرکت مدیریت صنعت شوینده آگهی برگزاری مزایده واگذاری سهام آلی شیمی قم و مروارید هامون را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت مدیریت صنعت شوینده، حقی سرپرست و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ مدیریت صنعت…

مشاهده
اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN توسط پاکسان

شرکت پاکسان پس از بازبینی فرایندها و انجام ممیزی خارجی موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRANتحت اعتباردهی مرجع SAS سوئیس شد. به گزارش روابط عمومی، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاكسان با اعلام این خبر گفت: استانداردسازی از پایه های علم و فناوری است که در پیشرفت صنعت و…

مشاهده
اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی “آس” راهی بازار صادراتی شد

پس از گذشت کمتر از 10 روز از رونمایی پودر لباسشویی 7 کیلوگرمی با برند “آس” به عنوان محصول جدید شرکت پاکسان، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در حالی اولین محموله پودر لباسشویی 7 کیلوگرمي “آس” راهی بازارهای صادراتی شد که تنها 10 روز از…

مشاهده
مدیرعامل پاکسان:کیفیت محصولات این شرکت فراتر از استاندارد است

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این…

مشاهده
گام بلند پاكسان در بومی سازی سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده

باهدف رفع وابستگی اين شركت به سامانه ها و قطعات خارجی، سيستم كنترلی كمپرسورهای هوای فشرده با تلاش نخبگان مجموعه پاكسان بومی سازی شد. به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، اين مجموعه با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای…

مشاهده
بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود. به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران بود. دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک…

مشاهده
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد

شرکت پاکسان  به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز 21 آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد . در این مراسم که با حضور دکتر مرادی (( مدیرعامل گروه صنایع بهشهر )) , دکتر حقی ((مدیرعامل هلدینگ شوینده )) و مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا برگزار گردید…

مشاهده